.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شمار شهدای غزه به بیش از ۱۴ هزار نفر رسید
دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه آمار جدید شهدای حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه را اعلام کرد.
شمار شهدای غزه به بیش از ۱۴ هزار نفر رسید

دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه امروز سه شنبه اعلام کرد از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه تا کنون، ۱۴ هزار و ۱۲۸ نفر از فلسطینیان به شهادت رسیده‌اند که ۵ هزار و ۸۴۰ نفر از آنان کودک و ۳۹۲۰ نفر هم زن هستند که ۶۹ درصد از مجموع شهدا را تشکیل می‌دهند.

 

طبق این بیانیه از ۱۳۵۴ جنایت و کشتار فجیع رژیم صهیونیستی در حق فلسطینیان، بیش از ۶۸۰۰ نفر مفقود هستند یا زیر آوار ماندند که بیش از ۴۵۰۰ نفر از آن‌ها زن یا کودک هستند. شمار مجروحان هم از ۳۳ هزار نفر فراتر رفته که بیش از ۷۵ درصد آن‌ها زن و کودک هستند.

 

بر اساس بیانیه دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه، تاکنون ۲۰۵ نفر از کادر پزشکی و درمانی، ۲۲ نفر از نیرو‌های امداد و نجات و ۶۲ خبرنگار در حملات به غزه به شهادت رسیدند.

 

در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه ۱۰۰ ساختمان دولتی و ۲۶۶ مدرسه بمباران شدند که ۶۶ مدرسه به کلی تخریب شده است. همچنین صهیونیست‌ها ۸۳ مسجد را به کلی تخریب کردند و به ۱۷۰ مسجد دیگر خسارت وارد کردند و ۳ کلیسا هم بمباران شده است. تاکنون ۲۶ بیمارستان و ۵۵ مرکز بهداشتی و درمانی به طور کامل از خدمت خارج شده و ۵۵ دستگاه آمبولانس هدف قرار گرفته و از کار افتادند.

 

طبق آمار‌های ارائه شده در مجموع ۴۴ هزار واحد مسکونی در غزه به کلی تخریب شده و ۲۳۰ هزار واحد دیگر خسارت دیده‌اند و این یعنی اینکه بیش از ۶۰ درصد از واحد‌های مسکونی در نوار غزه در جنگ آسیب کلی یا جزئی دیده‌اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.